Енглески језик април
ПЕТИ РАЗРЕД
Час 5.
Ученици 5. разреда, препишите месеце у години и годишња доба са 74. стране као и дате активности. Њих послушајте на овом звучном запису.
2. недеља, 3.час 5. раз. звучни запис 1. део
2. недеља, 3.час 5. раз. звучни запис 2. део
Напишите испод две реченице о томе шта волите да радите или не волите ( као помоћ имате 3. вежбу на 75. страни) . На назив дате активности додајте наставак ing.
На пример:
I like making a snowman.(Као што видите код глагола који се завршавају на е као што је овај глагол makе ,ово е на крају се губи , па се додаје ing.)
I don’t like going camping.
Урадите ово до уторка као и претходни домаћи да бих видела шта вам није јасно.
Сликајте своје радове и шаљите на мој меил tosic.m.ivana@gmail.com
За ученике који раде по скраћеном програму , задаци су на следећој слици.
Послушајте звучни запис, снимите своје гласове док читате овај текст и пошаљите ми на меил или вибер. То урадите до уторка.
Час 6.
Ученици 5. разреда треба да слушају 1 звучни запис . То је објашњење грам. вежбе број 7 на 67. страни. и број 3. на на 72. страни. Решења задатака су на сликама.
Час 7.
Ученици 5. разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак.
Час 8.
Ученици 5. разреда треба да препишу задатак са слике, ураде га у свескама, а онда да ураде 2. вежбу на 78. страни. Потрудите се да домаћи са задња 2 часа завршите до среде.
Час 9.
Ученици 5. разреда, прво погледајте решења домаћих задатака са претходна два часа и обавезно послушајте објашњења !
5. раз. објашњење 1. вежбе на 78. страни
5. раз. објашњење 2. вежбе на 78. страни
Потом препишите лекцију о грађењу одричног облика у Садашњем трајном времену, а онда послушајте и објашњење.
5. раз. објашњење одричног облика
Имате 2 кратка задатка за домаћи да проверите да ли сте разумели градиво.
Урадите то до суботе.
Час 10.
Ученици 5. разреда, пре него што наставимо причу о Садашњем трајном времену, научићемо нешто о предлозима који се користе уз глаголе кретања. Ваш задатак је да препишете оно што видите на слици , научите и урадите, на основу тога што сте преписали, 6. вежбу на 79. страни .( Само подвуците тачне одговоре у уџбенику).Завршите то до среде.
Час 11.
Ученици 5. разреда, погледајте решења домаћих задатака и урадите нови.
У 1. вежби од датих речи саставите реченице.
У 2 . вежби ставите am/are/ is и те реченице ставите у одрични облик.
Вежбамо и даље Садашње трајно време.
Обавезно потпишите хемијском оловком свој домаћи задатак.
Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше. до четвртка.
Час 12.
Ученици 5. разреда, пре него што наставимо причу о Садашњем трајном времену, тј. о грађењу упитног облика и давању кратких одговора, послушаћете објашњење претходног домаћег и видети решења.
5. разред 12. час звучна порука -објашњење претходног домаћег
Ваш задатак је да препишете оно што видите на слици и послушате звучну поруку о новој лекцији.
5. раз. 12. час-кратки одговори
Онда за домаћи урадите 4. вежбу на 79. страни. Завршите то до понедељка.
Час 13.
Поштовани ученици 5. разреда, послушаћете објашњење претходног домаћег и видети решења.
Онда за домаћи урадите 1. вежбу на 80. страни .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају уџбеника.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила.
Час 14.
ШЕСТИ РАЗРЕД
Час 5.
Ученици 6. разреда, урадите граматичке вежбе које видите на следећим сликама до уторка.
Сликајте своје радове и шаљите на мој меил tosic.m.ivana@gmail.com
За ученике који раде по скраћеном програму , задаци су на следећој слици.
Послушајте звучни запис, снимите своје гласове док читате овај текст и пошаљите ми на меил или вибер.
2. недеља 3.час домаћи 6.разред, по скраћеном програму, звучни запис
2. недеља 3.час домаћи 6.разред, по скраћеном програму, звучни запис- превод
То урадите до уторка.
Час 6.
Ученици 6. разреда треба да слушају 1 звучни запис који је објашњење домаћег задатка који су имали.Имате и урађен домаћи са освртом на учено градиво.Исравите грешке, ако нисте до сада.
Час 7.
Ученици 6. разреда треба да ураде 1. вежбу на 58. страни и препишу називе занимања из 6. вежбе на 61. страни. Занимања пишу у својим свескама и значења ових речи на српском.
Час 8.
Ученици 6. разреда треба да послушају звучни запис о занимањима и ураде 7. вежбу на 61. страни. Потрудите се да домаћи са задња 2 часа завршите до среде.
Час 9.
Ученици 6. разреда, препишите ове две стране о модалним глаголима.
Имате дата значења и примере за сваки модални глагол.Научите то , па урадите домаћи задатак у својој свесци.Урадите то до суботе.
Час 10.
Ученици 6. разреда, провежбаћемо мало модалне глаголе о којима сте писали прошлог пута. Ваш задатак је да препишете оно што видите на слици и урадите дату вежбу у свесци. Завршите то до среде.
Час 11.
Ученици 6. разреда , препишите оно што видите на слици и урадите домаћи који је ту приказан.То је други део модалних глагола.
Обавезно потпишите хемијском оловком свој домаћи задатак.
Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.
Час 12.
Ученици 6. разреда, провежбаћемо још једном модалне глаголе о којима сте писали прошлог пута.Пре тога ,послушаћете објашњење претходног домаћег и видети решења., Ваш задатак је да препишете оно што видите на слици тј. исправите домаћи задатак.
6. разред 12. час звучна порука -објашњење претходног домаћег
Нов домаћи имате дат на страни 63. вежба 4.Заокружите у уџбенику , а онда преведите ова упозорења на српски , у свескама.
Завршите то до понедељка.
Час 13.
Ученици 6. разреда, имате решења претходног домаћег задатка.
Страна 63, вежба 1.
- слика НЕ улазите у кабинет за информатику.Семинар је у току
а) Не смете улазити у ову просторију.
2. слика Искључите све електронске уређаје током предавања.
б) Морате искључити свој телефон.
3. слика Замолите наставнике да користите лабораторију
а)Треба да добијете дозволу да бисте користили лабораторију.
4. слика Комплетна опрема обезбеђена за играње тениса
б) Не морате са собом доносити свој рекет.
Онда за домаћи урадите 1. вежбу на 64. страни .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају уџбеника.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила.Сутра од 30.04. од 10.20.пратите програм РТС-а 3.
Час 14.
СЕДМИ РАЗРЕД
ЧАС 5.
Ученици 7. разреда, послушајте звучни запис везан за текст School Rules( страна 53. ) и превод текста. Вежбајте читање и научите модале које сам вам већ поставила на сајт школе.
За ученике који раде по скраћеном програму следи звучни запис везан за текст School Rules , само скраћена верзија.
2. недеља 3.час домаћи 7.разред, по скраћеном програму, звучни запис
Снимите свој глас док читате и пошаљите на мој меил tosic.m.ivana@gmail.com Урадите то до среде.
Час 6.
Ученици 7. разреда треба да слушају 1 звучни запис који је објашњење домаћег задатка који су имали , погледају слику и решења.
Час 7.
Ученици 7. разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак у својим свескама.
Час 8.
Ученици 7. разреда треба да послушају звучни запис и превод текста и ураде домаћи – 4. вежба на 54. страни у уџбенику(само напишите које слово са којим бројем повезујете у уџбенику) . Потрудите се да домаћи са задња 2 часа завршите до среде.
7.раз8.час. Asking for and giving advice
7.раз8.час. Asking for and giving advice.3gp превод
Час 9.
Ученици 7. разреда, обнављамо оно што смо већ учили. Увежбајте читање текста Asking for and giving advice као и превод. Ти звучни записи су већ постављени на сајт школе прошлог часа.Снимите свој глас док читате и преводите и пошаљите на мој меил или мој вибер. Урадите то до суботе.
Час 10.
Ученици 7. разреда, пошаљите ми претходни домаћи задатак, читање и превод текста Asking for and giving advice , а такође и текста School Rules. Нека прочита колико ко може и преведе. Да вас подсетим , послала сам вам звучне записе оба текста, читање и превод. Завршите то до среде.
Час 11.
Ученици 7. разреда,попуните табелу са слике која се налази у вашем уџбенику на страни 58. Од броја 7 у табели па до броја 13 све именице и глаголи имају исти облик. У свесци напишите значења ових речи, а нaслов је Actiоn and protest
Обавезно потпишите хемијском оловком свој домаћи задатак.
Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.
Час 12.
Ученици 7. разреда, имате решења претходног домаћег ( слику попуњене табеле).
Попуните кључне фразе за давање савета из уџбеника (Све је дато на слици), онда напишите њихова значења на српском.
Задатак за ученике по скраћеном програму биће послат путем вибера.
Час 13.
Ученици 7. разреда, имате решења претходног домаћег ( слика)
Онда за домаћи урадите 1. и 2.вежбу на 48. страни у радној свесци. .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају радне свеске.Добићете, и помоћ у виду слике за израду домаћег задатка.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила .Сутра од 30.04. од 12.05 пратите програм РТС-а 3.
Час 14.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1426827/531/os7-engleski-jezik-we-can-do-this-modal-verbs
ОСМИ РАЗРЕД
Час 5.
Ученици 8. разреда, урадите 1. вежбу на 43. страни у радним свескама ( то је само заокруживање ) и 4. вежбу где треба да поставите питања користећи пасив. Дакле, само на почетку питања стоје облици глагола to be ( Is/ Are/ Was / Were/ Will) и пазите на прилошке одредбе које вам говоре у ком ће времену бити реченица и о којима сам писала на сајту школе. (1. недеља)
Сликајте своје радове и шаљите на мој меил tosic.m.ivana@gmail.com
Урадите то до среде.
За ученика који ради по скраћеном програму следи звучни запис.
2. недеља 3.час домаћи 8.разред, по скраћеном програму, звучни запис.
Сними свој глас док читаш и пошаљи на мој меил tosic.m.ivana@gmail.com или на вибер.Уради то до среде.
Час 6.
Ученици 8. разреда треба да слушају 3 звучна записа која су објашњење домаћег задатка који су имали , погледају слике и решења.То је претварање активних у пасивне реченице.
Ученици који раде по скраћеном програму добили су инструкције вибером као у ученици млађих разреда у Конатицама.
Час 7.
Ученици 8. разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак у својим свескама.
Час 8.
Ученици 8. разреда треба да послушају звучни запис(објашњење домаћег задатка, читање и превод текста и ураде домаћи – 4. вежба на 54. страни у уџбенику(само напишите које слово са којим бројем повезујете у уџбенику). Потрудите се да домаћи са задња 2 часа завршите до среде.
8.раз.8.час објашњење домаћег са 43. у радној свесци -1.вежба
8.раз.8.час Changing something in a shop читање
8.раз.8.час Changing something in a shop превод
Час 9.
Ученици 8. разреда, обнављамо оно што смо већ учили. Увежбајте читање текста Changing something in a shop као и превод. Ти звучни записи су већ постављени на сајт школе прошлог часа.Снимите свој глас док читате и преводите и пошаљите на мој меил или мој вибер. Урадите то до суботе.
Час 10.
Ученици 8. разреда, пошаљите ми претходни домаћи задатак , читање и превод текста Changing something in a shop. Нека прочита колико ко може и преведе. Да вас подсетим , послала сам вам звучне записе текста, и читање и превод.Потом препишите оно што сам послала у виду слике.То је почетак нове области. Завршите то до среде.
Задатак за ученике по скраћеном програму биће послат путем вибера.
Час 11.
Ученици 8. разреда, урадите 1. и 2. вежбу на 48. страни у радним свескама
Обавезно потпишите хемијском оловком свој домаћи задатак.
Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.
Свим ученицима који раде по скраћеном програму домаћи је прослеђен лично на вибер.
Час 12.
Час 13.
Ученици 8. разреда, препишите пар реченица које имате дате у 1. вежби на 66. страни у уџбенику и попуните их датим речима. Да вас подсетим, као помоћ имате речи и њихова значења које сте записали у свескама (почетак 6. области).
Овај домаћи и претходни , ако га нисте завршили, можете урадити до понедељка.
Потпишите своје радове хемијском оловком.
Задатак за ученика по скраћеном програму биће послат путем вибера.
Час 14.
Поштовани ученици 8. разреда , прочитајте дату лекцију о условним реченицама 1. типа. Њих смо раније помињали,али ћемо се опет подсетити правила.За домаћи,напишите 3 условне реченице 1. типа ,потпишите радове и пошаљите ми их.
Час 15.