Енглески језик април

Енглески језик април


ПЕТИ РАЗРЕД

Час 5.

Ученици 5. разреда,  препишите месеце у години и годишња доба са 74. стране као и дате активности. Њих послушајте на овом звучном запису.

2. недеља, 3.час 5. раз. звучни запис 1. део

2. недеља, 3.час 5. раз. звучни запис 2. део

Напишите испод  две реченице о томе шта волите да радите или не волите ( као помоћ имате 3. вежбу на 75. страни)  . На назив  дате  активности додајте наставак     ing.

 На пример:

  I  like   making a snowman.(Као што видите код глагола који се завршавају на е као што је овај глагол makе ,ово е на крају се губи , па се додаје   ing.)

 I don’t like going camping.

Урадите ово до уторка као и претходни домаћи да бих видела шта вам није јасно.

Сликајте своје радове и шаљите на  мој меил   tosic.m.ivana@gmail.com

За ученике који раде по скраћеном програму , задаци су на следећој слици.

2. недеља 3.час домаћи 5.разред, по скраћеном програму

Послушајте звучни запис, снимите своје гласове док читате овај текст и пошаљите ми на меил или вибер. То урадите  до уторка.

Час 6.

Ученици 5. разреда треба  да  слушају 1 звучни запис . То је  објашњење грам. вежбе број 7 на 67. страни. и број 3. на на 72. страни. Решења задатака су на сликама.

5.раз.звучни запис 6. час

Час 7.

Ученици  5.  разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак.

Час 8.

Ученици  5.  разреда треба да препишу задатак  са слике, ураде га у свескама, а онда да ураде 2. вежбу на 78. страни. Потрудите се да домаћи са  задња 2 часа завршите до среде.

5.раз.8.час домаћи задатак

Час 9.

Ученици 5. разреда, прво погледајте решења домаћих задатака  са претходна два часа и обавезно послушајте објашњења !

5. раз. објашњење 1. вежбе на 78. страни

5. раз. објашњење 2. вежбе на 78. страни

Потом препишите лекцију о грађењу одричног облика у Садашњем трајном времену, а онда послушајте и објашњење.

5. раз. објашњење одричног облика

Имате 2 кратка задатка за домаћи да проверите да ли сте разумели градиво.

Урадите то до  суботе.

Час 10.

Ученици  5. разреда, пре него што наставимо причу о Садашњем трајном времену, научићемо нешто о  предлозима који се користе уз глаголе кретања. Ваш задатак је да  препишете оно што видите на слици , научите и урадите, на основу тога што сте преписали,  6. вежбу на 79. страни .( Само подвуците тачне одговоре у уџбенику).Завршите то до среде.

5. раз. Prepositions of movement

Час 11.

Ученици 5. разреда, погледајте решења домаћих задатака и урадите нови.

У 1. вежби од датих речи саставите реченице.

У 2 . вежби ставите am/are/ is  и те реченице ставите у одрични облик.

5. раз.нови домаћи -поврдни и одрични облик реченица у Present Continuous

Вежбамо и даље Садашње трајно време.

Обавезно потпишите хемијском оловком  свој домаћи задатак.

Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше. до четвртка.

Час 12.

Ученици  5. разреда, пре него што наставимо причу о Садашњем трајном времену, тј. о грађењу упитног облика и давању кратких одговора, послушаћете  објашњење претходног домаћег  и видети решења.

5. разред 12. час звучна порука -објашњење претходног домаћег

5. разред 12.час решења претходног домаћег задатка

Ваш задатак је да  препишете оно што видите на слици  и послушате звучну поруку о новој лекцији.

5.раз. 12. час Садашње трајно време - питања ( преписати)

5.раз. 12. час Давање кратких одговора ( преписати)

5. раз. 12 час упитни облик

5. раз. 12. час-кратки одговори

Онда за домаћи урадите 4. вежбу на 79. страни. Завршите то до понедељка.

Час 13.

Поштовани  ученици  5. разреда, послушаћете  објашњење претходног домаћег  и видети решења.

 

5.раз. решење претходног домаћег

Онда за домаћи урадите 1. вежбу на 80. страни .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају уџбеника.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила.

Час 14.

5.раз. помоћ за израду новог домаћег задатка


ШЕСТИ РАЗРЕД

Час 5.

Ученици 6. разреда, урадите  граматичке вежбе које видите на следећим сликама до уторка.

Сликајте своје радове и шаљите на  мој меил   tosic.m.ivana@gmail.com

За ученике који раде по скраћеном програму , задаци су на следећој слици.

2. недеља 3.час домаћи 6.разред, по скраћеном програму

Послушајте звучни запис, снимите своје гласове док читате овај текст и пошаљите ми на меил или вибер.

2. недеља 3.час домаћи 6.разред, по скраћеном програму, звучни запис

2. недеља 3.час домаћи 6.разред, по скраћеном програму, звучни запис- превод

То урадите до уторка.

Час 6.

Ученици  6. разреда  треба да  слушају 1 звучни запис који је  објашњење домаћег задатка који су имали.Имате и урађен домаћи са освртом на учено градиво.Исравите грешке, ако нисте до сада.

6.раз. 6. час звучни запис

6.раз 6. час слика

Час 7.

Ученици  6.  разреда  треба да ураде 1. вежбу на 58. страни и препишу називе занимања из 6. вежбе на 61. страни. Занимања пишу у својим свескама и значења ових речи на српском.

Час 8.

Ученици  6.  разреда  треба да послушају звучни запис о занимањима и ураде 7. вежбу на 61. страни. Потрудите се да домаћи са  задња 2 часа  завршите до среде.

6. раз. 8. час занимања

Час 9.

Ученици 6. разреда,  препишите ове две стране о модалним глаголима.

Имате дата значења и примере за сваки модални глагол.Научите то , па урадите домаћи задатак у својој свесци.Урадите то до  суботе.

Час 10.

Ученици  6. разреда, провежбаћемо мало модалне глаголе о којима сте писали прошлог пута. Ваш задатак је да  препишете оно што видите на слици и урадите дату вежбу у свесци. Завршите то до среде.

6. разред Modal verbs утврђивање

Час 11.

Ученици 6. разреда ,  препишите оно што видите на слици и урадите домаћи који је ту приказан.То је други део модалних глагола.

6.разред модални глаголи 2. део

Обавезно потпишите хемијском оловком  свој домаћи задатак.

Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.

Час 12.

Ученици  6. разреда, провежбаћемо још једном модалне глаголе о којима сте писали прошлог пута.Пре тога ,послушаћете  објашњење претходног домаћег  и видети решења.,  Ваш задатак је да  препишете оно што видите на слици тј. исправите домаћи задатак.

6. разред 12. час звучна порука -објашњење претходног домаћег

6.раз. 12.час решење преходног домаћег

Нов домаћи имате дат на страни 63. вежба 4.Заокружите у уџбенику , а онда преведите ова упозорења на српски  , у свескама.

Завршите то до понедељка.

Час 13.

Ученици  6. разреда, имате решења претходног домаћег задатка.

Страна 63, вежба 1.

  1. слика        НЕ улазите у кабинет за информатику.Семинар је у току

а) Не смете улазити у ову просторију.

2. слика         Искључите све електронске уређаје током предавања.

                       б) Морате искључити свој телефон.

3. слика          Замолите наставнике да користите лабораторију

                               а)Треба да добијете дозволу да бисте користили лабораторију.

4. слика  Комплетна опрема обезбеђена за играње тениса

                           б) Не морате са собом доносити свој рекет.

Онда за домаћи урадите 1. вежбу на 64. страни .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају уџбеника.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила.Сутра од 30.04. од 10.20.пратите програм РТС-а 3.

Час 14.

https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1426818/529/os6-engleski-jezik-experiences-the-present-perfect-tense


СЕДМИ РАЗРЕД

ЧАС 5.

Ученици 7. разреда, послушајте звучни запис везан за текст School Rules( страна 53. ) и превод текста. Вежбајте читање  и научите модале које сам вам већ поставила на сајт школе.

 

За ученике који раде по скраћеном програму следи звучни запис везан за текст School Rules , само скраћена верзија.

2. недеља 3.час домаћи 7.разред, по скраћеном програму, звучни запис

Снимите свој глас док читате и пошаљите на мој меил  tosic.m.ivana@gmail.com Урадите то до среде.

Час 6.

Ученици  7. разреда  треба да  слушају 1 звучни запис који је  објашњење домаћег задатка који су имали , погледају слику и  решења.

7.раз. 6. час звучни запис

Час 7.

Ученици  7.  разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак у својим свескама.

Час 8.

Ученици  7.  разреда треба да послушају звучни запис и превод текста и ураде домаћи – 4. вежба на 54. страни у уџбенику(само напишите које слово са којим бројем повезујете у  уџбенику) . Потрудите се да домаћи са  задња 2 часа  завршите до среде.

7.раз8.час. Asking for and giving advice

7.раз8.час. Asking for and giving advice.3gp превод

Час 9.

Ученици 7. разреда, обнављамо оно што смо већ учили.  Увежбајте читање  текста  Asking for and giving advice као и превод. Ти звучни записи су већ постављени на сајт школе прошлог часа.Снимите свој глас док читате и преводите и пошаљите на мој меил или мој вибер. Урадите то до суботе.

Час 10.

Ученици  7. разреда, пошаљите ми претходни домаћи задатак, читање и превод  текста Asking for and  giving  advice , а такође и текста  School Rules. Нека прочита колико ко може и преведе. Да  вас   подсетим , послала сам вам звучне записе оба текста, читање и превод. Завршите то до среде.

Час 11.

Ученици 7. разреда,попуните табелу са слике која се налази у вашем уџбенику на страни 58. Од броја 7 у табели па до броја 13 све именице и глаголи имају исти облик. У свесци  напишите значења ових речи, а нaслов је Actiоn and protest

7.разред домаћи задатак

Обавезно потпишите хемијском оловком  свој домаћи задатак.

Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.

Час 12.

Ученици  7. разреда, имате решења претходног домаћег ( слику попуњене табеле).

7.раз. 12.час решење преходног домаћег

Попуните кључне фразе за давање савета из уџбеника (Све је  дато на слици), онда напишите њихова значења на српском.

7 раз. 12.час преписати

7 раз. 12.час преписати превод jpg

Задатак за ученике по скраћеном програму биће послат путем вибера.

Час 13.

Ученици  7. разреда, имате решења претходног домаћег ( слика)

Онда за домаћи урадите 1. и 2.вежбу на 48. страни у радној свесци. .За оне речи које су вам непознате, имате речник на крају радне свеске.Добићете, и помоћ у виду слике за израду домаћег задатка.Потпишите, сликајте своје радове и пошаљите их мени путем вибера или меила .Сутра од 30.04. од 12.05 пратите програм РТС-а 3.

7.раз. помоћ ѕа израду новог домаћег

Час 14.

https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1426827/531/os7-engleski-jezik-we-can-do-this-modal-verbs


ОСМИ РАЗРЕД

Час 5.

Ученици 8. разреда, урадите 1. вежбу на 43. страни у радним свескама ( то је само заокруживање ) и 4. вежбу  где треба да поставите питања  користећи пасив. Дакле, само на почетку питања стоје облици глагола to be ( Is/ Are/ Was / Were/ Will) и пазите на прилошке одредбе које вам  говоре у ком ће времену бити реченица и о којима сам писала на  сајту школе. (1. недеља)

Сликајте своје радове и шаљите на  мој меил   tosic.m.ivana@gmail.com

Урадите то до среде.

За ученика који ради  по скраћеном програму следи звучни запис.

2. недеља 3.час домаћи 8.разред, по скраћеном програму, звучни запис.

2. недеља 3.час домаћи 8.разред, по скраћеном програму

Сними свој глас док читаш и пошаљи на мој меил  tosic.m.ivana@gmail.com или на вибер.Уради то до среде.

Час 6. 

Ученици  8. разреда  треба да  слушају 3 звучна записа која су објашњење домаћег задатка који су имали , погледају слике и  решења.То је претварање  активних у пасивне реченице.

8.раз. звучни запис 1

8.раз. звучни запис 2

8.раз. звучни запис 3

Ученици који раде по скраћеном програму добили су инструкције вибером као у ученици млађих разреда  у Конатицама.

Час 7.

Ученици  8.  разреда треба да препишу оно што им је на сликама дато и ураде назначени домаћи задатак у својим свескама.

Час 8.

Ученици  8.  разреда треба да послушају звучни запис(објашњење домаћег задатка, читање и превод текста и ураде домаћи – 4. вежба на 54. страни у уџбенику(само напишите које слово са којим  бројем повезујете у  уџбенику). Потрудите се да домаћи са  задња 2 часа  завршите до среде.

8.раз.8.час објашњење домаћег са 43. у радној свесци -слика

8.раз.8.час објашњење домаћег са 43. у радној свесци -1.вежба

8.раз.8.час Changing something in a shop читање

8.раз.8.час Changing something in a shop превод

Час 9.

Ученици 8. разреда, обнављамо оно што смо већ учили.  Увежбајте читање  текста Changing something in a shop као и превод. Ти звучни записи су већ постављени на сајт школе прошлог часа.Снимите свој глас док читате и преводите и пошаљите на мој меил или мој вибер. Урадите то до суботе.

Час 10.

Ученици  8. разреда, пошаљите ми претходни домаћи задатак , читање и превод  текста Changing  something  in a shop. Нека прочита колико ко може и преведе. Да  вас   подсетим , послала сам вам звучне записе  текста, и читање и превод.Потом препишите оно што сам послала у виду слике.То је почетак нове области. Завршите то до среде.

8. разред Nations and government

Задатак за ученике по скраћеном програму биће послат путем вибера.

Час 11.

Ученици 8. разреда, урадите 1. и 2. вежбу на  48. страни у радним свескама

Обавезно потпишите хемијском оловком  свој домаћи задатак.

Пошаљите га на мој меил или вибер, како вам је лакше, до четвртка.

Свим ученицима који раде по скраћеном програму домаћи је прослеђен лично на вибер.

Час 12.

8.разред 11. час ( преписати)

8.разред 12. час помоћ за израду домаћег задатка jpg

Час 13.

Ученици  8. разреда, препишите пар реченица које имате дате у 1. вежби на 66. страни у уџбенику и попуните их датим речима. Да вас подсетим, као помоћ имате речи и њихова значења које сте записали у свескама (почетак 6. области).

Овај домаћи и претходни , ако га нисте завршили, можете урадити до понедељка.

Потпишите своје радове хемијском оловком.

Задатак за ученика по скраћеном програму биће послат путем вибера.

Час 14.

 

Поштовани ученици 8. разреда , прочитајте дату лекцију о условним реченицама 1. типа. Њих смо  раније помињали,али ћемо се опет подсетити правила.За домаћи,напишите 3 условне реченице  1. типа ,потпишите радове и пошаљите ми их.

Prvi tip if – rečenica

Час 15.

The Second Conditional