Енглески језик мај
ПЕТИ РАЗРЕД
Час 15.
Поштовани ученици 5. разреда , послушајте дијалог са 81. стране неколико пута као и превод истог, па научите да читате , снимите свој глас док читате и преводите и пошаљите мени на вибер или меил.На овоме ћете бити оцењени одмах. Пошаљите овај домаћи до недеље.
Читање:
Превод:
Час 16.
Поштовани ђаци 5. разреда , научите оно што вам је презентовано о граматичкој конструкцији going to за изражаваање будућности и урадите дати домаћи.
Потпишите своје радове и пошаљите их на мој меил или вибер.Урадите то до уторка.
Не заборавите да очекујем да пошаљете читање и превод ( претходни домаћи)
Час 17.
Решење претходног домаћег задатка:
Час 18.
Поштовани ученци 5. разреда ,ево домаћег задатка за вас.Пошто погледате овај час, дате реченицe напишите у одричном облику, па у упитном користрећи конструкцију going to. Запишите ове реченице , урадите вежбу, фотографишите и пошаљите ми на меил или вибер. Ко није , нека ми пошаље звучне снимке читања и превођења дијалога са 81.стране. То вам је оцена на усменом делу.
Sophie______________________________________ her holiday at Zlatibor.( spend)
Sophie ________________________________________________ ( ski) It’s summer.
Ryan and his family ___________________________________ the monastery of Ravanica. ( visit)
Ryan and his family ________________________________________________ ( enjoy) the beauties of Resava Cave.
Час 19.
Поштовани ђаци 5. разреда, пред вама је тест који ћете урадити до петка.
Не морате преписивати реченице него само забележите своје одговоре и ОБАВЕЗНО потпишите своје радове. Пошаљите ми на меил или вибер.
Имате решења претходног домаћег задатка као помоћ.
Ученици који раде по скраћеном програму добиће другачије тестове.
Велики поздрав
Час 20.
Поштовани ученици, погледајте дате часове. Не морате слати слике преписаног градива, већ само питања ако вам нешто није јасно. Довршите тестове , а ја ћу поставити решења и објашњења.
Ово важи за ученике свих виших разреда.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1465074/527/os5-engleski-jezik-revision-part-1
Час 21.
Поштовани ђаци 5. разреда, ево и решења и објашњења вашег теста. Ко треба да поправи оцену , имаће задатак да прочита и преведе одређене вежбе са теста или и да их објасни, ако су у питању граматичке вежбе.Сваког од вас, ко треба да поправи оцену, ћу контактирати путем вибера или меила. То се односи САМО на оне ученике за чије знање сматрам да је између две оцене. Велики поздрав
Час 22.
Поштовани ђаци, послушајте дате звучне поруке у којима се налазе и објашњења лекција и објашњења домаћих задатака. Решења ће бити постављена у уторак.
Велики поздрав
Час 23.
5. raz. Prošlo vreme – glagol biti
https://www.youtube.com/watch?v=QFPm7KU7gn4
Час 24.
Poštovani đaci 5. 6. i 7. razreda , to bi bilo sve za ovu školsku godinu.
Šaljem vam pregled gramatičkih jedinica koje smo obradili na zadnjim časovima kao podsetnik.
Srdačan pozdrav
ШЕСТИ РАЗРЕД
Час 15.
Час 16.
Поштовани ђаци 6. разреда , научите читање и превод датог текста слушајући звучне записе.Снимите себе док читате и преводите и пошаљите звучне записе на мој меил или вибер. Урадите то до уторка.
Читање:
Превод:
Час 17.
Час 18.
Поштовани ученци 6. разреда ,ево домаћег задатка за вас. Урадите 3. вежбу на 67. страни.Помоћ вам је оно што сте писали задња два часа.Урадите ову вежбу, фотографишите и пошаљите ми на меил или вибер.
Ко није , нека ми пошаље звучне снимке читања и превођења текста са 70. стране. То вам је оцена на усменом делу.
Час 19.
Поштовани ђаци 6. разреда, пред вама је тест који ћете урадити до петка.
Не морате преписивати реченице него само забележите своје одговоре и ОБАВЕЗНО потпишите своје радове. Пошаљите ми на меил или вибер.
Имате решења претходног домаћег задатка као помоћ.
Ученици који раде по скраћеном програму добиће другачије тестове.
Велики поздрав
Час 20.
Поштовани ученици, погледајте дате часове. Не морате слати слике преписаног градива, већ само питања ако вам нешто није јасно. Довршите тестове , а ја ћу поставити решења и објашњења.
Ово важи за ученике свих виших разреда.
https://www.youtube.com/watch?v=bDdNbDb3pOE
Час 21.
Поштовани ђаци 6. разреда, ево и решења и објашњења вашег теста. Ко треба да поправи оцену , имаће задатак да прочита и преведе одређене вежбе са теста или и да их објасни, ако су у питању граматичке вежбе.Сваког од вас, ко треба да поправи оцену, ћу контактирати путем вибера или меила. То се односи САМО на оне ученике за чије знање сматрам да је између две оцене. Велики поздрав
Час 22.
Поштовани ђаци, послушајте дате звучне поруке у којима се налазе и објашњења лекција и објашњења домаћих задатака.Решења ће бити постављена у уторак.
Велики поздрав
Час 23.
Час 24.
Poštovani đaci 5. 6. i 7. razreda , to bi bilo sve za ovu školsku godinu.
Šaljem vam pregled gramatičkih jedinica koje smo obradili na zadnjim časovima kao podsetnik.
Srdačan pozdrav
СЕДМИ РАЗРЕД
Час 15.
Час 16.
Поштовани ђаци 7. разреда , научите читање и превод датог текста слушајући звучне записе.Снимите себе док читате и преводите и пошаљите звучне записе на мој меил или вибер. Урадите то до уторка.
Читање:
Превод:
Час 17.
The First Conditional 7. razred
The Second Conditional 7.razred
Час 18.
Поштовани ученци 7. разреда ,ево домаћег задатка за вас.Пошто одгледате овај час,урадите домаћи за РТС-а( оних 5 реченица на крају).Преведите реченице на српски.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1451147/531/os7-engleski-jezik-what-if
Час 19.
Поштовани ђаци 7. разреда, пред вама је тест који ћете урадити до петка.
Не морате преписивати реченице него само забележите своје одговоре и ОБАВЕЗНО потпишите своје радове. Пошаљите ми на меил или вибер.
Ученици који раде по скраћеном програму добиће другачије тестове.
Велики поздрав
Час 20.
Поштовани ученици, погледајте дате часове. Не морате слати слике преписаног градива, већ само питања ако вам нешто није јасно. Довршите тестове , а ја ћу поставити решења и објашњења.
Ово важи за ученике свих виших разреда.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1465089/531/os7-engleski-jezik-talking-about-how-things-happen
Час 21.
Поштовани ђаци 7. разреда, ево и решења и објашњења вашег теста. Ко треба да поправи оцену , имаће задатак да прочита и преведе одређене вежбе са теста или и да их објасни, ако су у питању граматичке вежбе.Сваког од вас, ко треба да поправи оцену, ћу контактирати путем вибера или меила. То се односи САМО на оне ученике за чије знање сматрам да је између две оцене. Велики поздрав
Час 22.
Поштовани ђаци, послушајте дате звучне поруке у којима се налазе и објашњења лекција и објашњења домаћих задатака.Решења ће бити постављена у уторак.
Велики поздрав
Час 23.
Час 24.
Poštovani đaci 5. 6. i 7. razreda , to bi bilo sve za ovu školsku godinu.
Šaljem vam pregled gramatičkih jedinica koje smo obradili na zadnjim časovima kao podsetnik.
Srdačan pozdrav
ОСМИ РАЗРЕД
Час 16.
Час 17.
Поштовани ђаци 8. разреда , препишите и научите дате речи и одговорите на питања која су вам назначена. Речи су вам потребне и за следећи домаћи који ћете имати – читање и превод овог истог текста. Одговорите на питања до уторка и пошаљите домаћи који нисте до сада на мој меил или вибер.
Час 18.
Поштовани ученици 8. разреда , овде имате дате звучне поруке које обухватају читање и превод текста A happy ending.Ваш задатак је да и ви прочитате и преведете текст и пошаљете те звучне записе мени на вибер или меил. На томе ћете одмах добити оцену. Њу рачунам као оцену на усменом. Велики поздрав
Час 19.
Поштовани ученци 8. разреда ,ево домаћег задатка за вас.Пошто погледате овај час,урадите следећи домаћи.Одредите врсте кондиционалних тј. условних реченица и преведите их на српски.Запишите ове реченице , урадите вежбу, фотографишите и пошаљите ми на меил или вибер.
Ко није , нека ми пошаље звучне снимке читања и превођења текста са 75. стране. То вам је оцена на усменом делу.
If Tom hadn’t studied so much, he wouldn’t have passed the exam.
If you don’t water flowers, they die. ( die=uvenuti)
If Susie buys skates, she will learn ice-skating.
If I got on time for the train, I would travel with you.But, I’m not sure.
Час 20.
Поштовани ђаци 8. разреда, пред вама је тест који ћете урадити до петка.
Не морате преписивати реченице него само забележите своје одговоре и ОБАВЕЗНО потпишите своје радове. Пошаљите ми на меил или вибер.
Имате решења претходног домаћег задатка као помоћ.
8. разред-решење претходног домаћег задатка
Ученици који раде по скраћеном програму добиће другачије тестове.
Велики поздрав
Час 21.
Поштовани ученици, погледајте дате часове. Не морате слати слике преписаног градива, већ само питања ако вам нешто није јасно. Довршите тестове , а ја ћу поставити решења и објашњења.
Ово важи за ученике свих виших разреда.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1465101/532/os8-engleski-jezik-revision-part-2
Час 22.
Поштовани ђаци 8. разреда, ево и решења и објашњења вашег теста. Ко треба да поправи оцену , имаће задатак да прочита и преведе одређене вежбе са теста или и да их објасни, ако су у питању граматичке вежбе.Сваког од вас, ко треба да поправи оцену, ћу контактирати путем вибера или меила. То се односи САМО на оне ученике за чије знање сматрам да је између две оцене. Велики поздрав
Час 23.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1387656/532/os8-engleski-jezik-indirect-speech
Велики поздрав
Час 24.
8.raz. Reported Speech – Indirektan govor
Час 25.
Poštovani đaci 8. razreda, šaljem vam pregled svih glagolskih vremena u engleskom jeziku. Na prethodnom času dobili ste pregled pravila vezanih za indirektni govor.
Želim vam sve najlepše u nastavku školovanja !
Srdačan pozdrav