Biram da radim učenje na daljinu

Biram da radim učenje na daljinu

Педагог школе:

Драгана Мидић имејл:  pedagog.draganam@gmail.com

1. и 2. ЧАС

О ЗАНИМАЊУ ВЕТЕРИНАРСКИ ТЕХНИЧАР

У оквиру подручне рада Поприврда, производња и прехрана за прехрану, један од најзначајнијих и најпопуларичнијих образованих профила је  ветеринарски техничар

СТА ЈЕ ВАЖНО ЗА РАД?

Важна је физичка продуктивност и спречност руке и прстију. За ранг у области ветерине важно је да се спречи да би се помогло да се омогући животирање, да би било неприлично давање на длаку, хемикалије, да би било изражено преосетљење на крвав и теленесен излучевине (мучнина, несвестица) и да нема довољно везе са контактом

УСЛОВИ РАДА

Ради се претежно на отвореном простору, уз расположивост различитих временских услова. Ветеринарски техничари и ветеринари раде у амбулантама или на фармацији које су живописне.

Могућности затварања:

Након заборавили школске студије читајте најновије компаније које ће вам требати за ветеринарске технике:

  • Ветеринарске станице
  • Ветеринарске амбуланте
  • Ветеринарски-специјалистички институти
  • Ветеринарско-сточарски центри
  • Ветеринарске инспекције
  • Установити ко се се баве прерадом и производњом амириције и сировине живописног порекла (свиња видовита индустрија индустрије, млечна индустрија, козаре, кафирије, успостављање специјалне дозволе за дезинфекцију, дезинсекционисање и дератизацију, договор за производњу и производњу).

 

Више о овом занимању можете погледати на линку хттпс: //иоуту.бе/Л_увВ6Впф28 

3. и 4. ЧАС

ЗАНИМА БАНКАРСКИ СЛУЖБЕНИК

Драги ученици, користе се тако да сарађују са банкарским службеницима.
Опис бављења: банкарски службеници раде у свим банкама и други финансијски организација
: пошта, обезбеђивање пријатеља друштвима … Раде у канцеларијама, вероватно пословивим простором
са више места у радним местима, организовани као шалтер. Бакарски службеници могу да раде
у претњевном или послеподневном смеху, желећи рад и суботицу, чиме се заузимају
саме банке. Њихов је заузео сталну комуникацију са клијентима, па је користио ниво пажње и
концентрисао на оно што ради и максимално посматраће послушност.
То је образовни профил за који се школује 4. године. Након средње школско образовање високих школа и
факултета факултет неко ко не жели да производе школске школе. Неопходно је добро познавање енглеског језика
Језик, рад на рачунару са посећеним програмима за банкарство и довољно добро математичко
знање.
Особне личности кое су неопоходне за банкарску службу: прецизност, организованост,
комуникативност, стриност, сталност, званичност.
О овом занимању можете погледати на иоутубе-у следећи линк хттпс: //иоуту.бе/рЦХБИ2дх0Оо 

ЧАС 5. И 6.

ГРАЂЕВИНАРСТВО

građevinarstvo

Занимања са којима раде људи у грађевинарству су: архитекте, инжињери грађевине,
инжињери електротехнике, али и занатлије који непосредно изводе радове: монтер суве
градње, зидар, керамичар, тесар, водоинсталатери, електричари… За послове из области
треба да поседујете следеће способности: физичка издржљивост, да се не плаши висине,
да се сналази у математичким прорачунима…Представићу вам нека од занимања из
области грађевинарства.
Монтер суве градње – 3 степен
Сува градња је у развијеним земљама уобичајени начин изградње, док је код нас још
релативна нова. Примењује се код радова на адаптацији постојећих или код унутрашњих
радова на  новосаграђеним објектима. Монтер суве градње облаже зидове и плафоне
гипсаним плочама, монтира преградне зидове металним подконструкцијама и
гипсокартонским плочама, облаже зидове облогама од дрвета и других материјала,
монтира спуштене и закривљене плафоне и зидове.
Поставља изолационе слојеве, шупље подове, зидове у санитарним просторима са
металном подконструкцијом и изведеним прикључцима за санитарне уређаје. Монтира и
лепи гипсане украсе. Ради у унутрашњости простора. Посао није физички превише тежак,
релативно је једноставан за извођење и чист. Захтева покретљивост тела и прецизност у
раду.
Модерно, креативно, перспективно и добро плаћено занимање.  Реч је о одељењу са малим
бројем ђака, много праксе у добро опремљеним школским радионицама
Постоји могућност и даљег усавршавања и школовања на било којој вишој школи. У вези
овог занимања можете погледати следеће линкове:

https://youtu.be/CWdV_7UzTiw

https://youtu.be/-f5DHC8_28c
Грађевински техничар за нискоградњу – 4 степен
Грађевински техничар за нискоградњу је сарадник у пројектовању и грађењу мостова,
железница, тунела, путева, улица, надвожњака, великих хала и дворана, челичних и
бетонских торњева, кула и жичара.
Посебни циљеви образовања овог програма су оспособљавање ученика за:
 за израду пројектне документације
 за израду урбанистичких планова и израду техничке документације за изградњу
комуналне инфраструктуре
 за обављање стручних послова у телима управе надлежним за послове стамбено-
комуналних делатности, уређења простора и заштиту околине,

 за стручно обављање послова разраде технолошких елабората у припреми
извођења објеката нискоградње,
 за послове контроле, испитивања и атестирања материјала и опреме у изградњи
објеката нискоградње,
 за послове провере надзора над изградњом објеката нискоградње и друго.
По завршеном школовању могу се запослити у грађевинским предузећима или наставити
школовање на грађевинском, архитектонском, као и на другим факултетима и вишим
школама.
Грађевински техничар за високоградњу – 4 степен
Грађевински техничар је усмерење које се првенствено фокусира на појединца који својим
умећем или вештинама употребљава изворне или прерађене производе из природе (дрво,
земља, камен, бетон, челик…) и планирано их користи за изградњу објеката. Поред тога
што планира, грађевински техничар и надзире изградњу истих. Овде се ученици школују
за рад на  објектима високоградње (стамбени и индустријски објекти)
Ово усмерење је првенствено намењено будућим занимањима техничара – пословође,
градитеља или извођача-технолога. Њихов посао се своди на организацију и надгледање
већег или мањег дела послова на градилишту. Занимање подразумева припрему и
организацију градње.  Они се још називају  и планери – диспечери и калкуланти –
аналитичари. Техничари се баве цртањем – разрађивањем нацрта, посебно њихових
детаља.
Да би се неки објекат градио што брже, квалитетније и јефтиније, потребно је градњу
темељно планирати, детаљно израдити пројектну документацију и онда све то “на терену”
остварити.  Треба одредити редослед и динамику извођења радова, планирати број
потребних радника и количину материјала. Идејни пројекти грађевине  креирају се пре
грађења, али они непосредно пре градње морају добити свој крајњи облик. То значи да
техничари морају нацртати многе појединости објекта који се гради.
Овај смер подразумева стицање знања из:
 пројектовања и изградње свих врста зграда
 испитивања и премеравања земљишта за грађевинске објекте
 испитивања грађевинског материјала
 коришћења савремених софтверских алата за израду грађевинских конструкција
(AutoCAD, ArchiCAD)
 израде техничке грађевинске документације
Такође, по завршетку школовања ученици  стичу основу и могућност даљег школовања на
свим вишим школама и факултетима грађевинског и архитектонског смера. О овом
занимању можете погледати на линку:

https://youtu.be/cKbE68Ovsmg

ЧАС 7. И 8.

ТЕХНИЧАР МАШИНСКЕ ЕНЕРГЕТИКЕ 
Образовни профил који траје 4 године, оспособљава ученике за управљање,
руковање, одржавање и делимично пројектовање термо, хидро и гасо-енергетских
постројења, са посебним освртом на заштиту животне средине.
Посао је могуће наћи у термо и хидроелектранама, експлоатацији и дистрибуцији
природног гаса, у фабричким комплексима на одржавању енергетских постројења,
управљању и одржавању комерцијалних уређаја који раде са природним гасом и
расхладним средствима, фирмама које се баве трговином опреме потребне за
производњу и одржавање енергетских постројења и уређаја и сл.
Опис послова:
 вођење техничко-технолошке документације
 помоћ инжењерима у пројектовању
 учешће у извођењу пројекта
 надзор над извођењем пројекта
 праћење рада постројења и амбијенталних услова
 одржавање постројења и утврђивање кварова
 отклањање кварова у координацији са одговарајућим службама и
непосредним руковаоцима
 примена одговарајућих програмских пакета за управљање, регулисање и
надзор
 примена нових извора енергије и одговарајућих постројења (топлотне
пумпе, соларна постројења…)
 спровођење еколошких захтева
 спровођење мера заштите на раду
 остваривање веће енергетске ефикасност
За ово занимање неопходно је да поседујете способност рада на машинама,
прецизност…
Да би сте се боље упознали са овим занимањем одгледајте линк
https://youtu.be/aRiBzfbhepw