Хемија мај
СЕДМИ РАЗРЕД
12.час – Закон сталних односа маса(обр)-из уџбеника да прочита на стр.151-152 и одговори на питања на стр.153.
13час-Закон сталних односа маса (утв)- да из уџбеника на стр.153 препише у свеску важно је знати о:закону сталних односа маса.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
14. Час: Koличина супстанце.Моларна маса(обр)-из уџбеника да прочита на стр.154-155 и одговори на питања на стр.156.
15. Час: Количина супстанце.Моларана маса (утв)- да из уџбеника на стр.156 препише у свеску важно је знати о:количини супстанце и моларној маси.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
16. Час: Израчунавања у хемији(обр)-из уџбеника прочитајте на стр.157-159. Да обрате пажњу на писање и изједначавање једначине. Одговорите на сва питања стр.159.
17. Час: Израчунавања у хемији(утв)-да из уџбеника на стр.159 препише у свеску важно је знати о:израчунавањима у хемији.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
18 час.Хемијске реакције(утв)- ученици требају из уџбеника на стр.160 да ураде задатке од 1 до 6.
19 час.Хемијске реакције (утв)-да из уџбеника на стр.160-161 ураде задатке од 7 до 12.
-ученици прат е преко РТС3 и интернета
-решења шаљу путем мејла,
ХEMИЈА-ЈУН
ПЛАН РАДА ЗА ПЕРИОД 2.6.-4.6.2020 СЕДМИ РАЗРЕД
20час.Хемијске реакције и израчунавање(утв)- ученици требају из уџбеника на стр.161 да ураде задатке 13,15 и 16.
21 час.Хемијске реакције и израчунавање (сист)-да из уџбеника на стр.161 ураде задатке 17 и 18,и на стр162 задатак 19.
-ученици прат е преко РТС3 и интернета
-решења шаљу путем меј
ОСМИ РАЗРЕД
12час-Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.191-193 и одговори на питања на стр.193.
13час– Витамини(утв)-да из уџбеника на стр.194 препише у свеску важно је знати о:витаминима.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету
-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука
14. Час: Загађивачи ваздуха,воде и земљишта(обр)-да из уџбеника прочита на стр.204-207 и одговори на питања на стр.207
15. Час: Загађивачи ваздуха,вое и земљишта(утв)-да из уџбеника на стр.208 препише у свеску важно је знати о:загађивачима ваздуха,воде и земљишта
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету
-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука
16. Час: Мере за заштиту животне средине(обр)-да из уџбеника прочита на стр.209-211 и одговори на питања на стр.211.
17. Час: Мере за заштиту животне средине(утв)-да из уџбеника на стр.211 препише у свеску важно је знати о:мерама за заштиту животне средине.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету
-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука
18. час: Хемија животне средине(утв)-ученици требају да ураде из уџбеника н а стр.212 задатке 2,7 и 8.
19. час: Систематизација градива за осми разред(сист)-ученици да из уџбеника ураде на стр.35 зад. 4,на стр.61 зад.3,на стр.97 зад.3,на стр.134 зад.7,на стр.163 зад.2,на стр.197 зад.6
-ученици прате преко РТС3 и на интернету
-решења шаљу на мејл
ИОП
12час-Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.191-193 и одговори на питање:Шта су витамини ?
13.час – Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.191-193 и одговори на питање:Који витамини су растворљиви у води,а који су растворљиви у мастима?
-У ком воћу има највише витамина C?
-ученик решења шаље преко viber групе и sms порука
14. Час: Загађивач ваздуха,воде и земљишта(обр)-да из уџбеника прочита на стр.204-207 и одговори на питање:Шта је животна средина ?Који фактори утичу на животну средину?
Да наведе називе,изворе и начин деловања најважнијих загађивача воде.
-решење шаље преко VIBER групе и преко sms порука
15. Час: Мере за заштиту животне средине(обр)-да из уџбеника прочита на стр.209-211 и одговори на питање:На који се начин може смањити количина угљен-диоксида у ваздуху?
16. Час: Мере за заштиту животне средине(утв)-да из уџбеника прочита на стр.209-211 и одговори на питање:Чему служе филтери који се постављају на димњаке већих фабрика?
-уч еник решења шаље преко viber групе и sms порука
18 час.-Хемија животне средине(утв)-ученик треба да одговори на питање:Шта је животна средина?
19 час-Систематизација градива за осми разред(сист)-д а одговори на питања:1.У ком агрегатном стању се налази водоник,кисеоник,сумпор.2.Које боје су гвожђе,бакар,злато.3.Какав укус имају соли.4.Наведи витамине растворљиве у води и растворљиве у мастима..