Хемија мај

Хемија мај

СЕДМИ РАЗРЕД

12.час – Закон сталних односа маса(обр)-из уџбеника да прочита на стр.151-152 и одговори на питања на стр.153.

 13час-Закон сталних односа маса (утв)- да из уџбеника на стр.153 препише у свеску важно је знати о:закону сталних односа маса.

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.

-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука

14. Час: Koличина супстанце.Моларна маса(обр)-из уџбеника да прочита на стр.154-155 и одговори на питања на стр.156.

15. Час: Количина супстанце.Моларана маса (утв)- да из уџбеника на стр.156 препише у свеску важно је знати о:количини супстанце и моларној маси.

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.

-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука

16. Час: Израчунавања у хемији(обр)-из уџбеника  прочитајте  на стр.157-159. Да обрате пажњу  на писање и изједначавање једначине.  Одговорите на сва питања стр.159.

 17. Час: Израчунавања у хемији(утв)-да из уџбеника на стр.159 препише у свеску важно је знати о:израчунавањима у хемији.

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.

-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука

18 час.Хемијске реакције(утв)- ученици требају  из  уџбеника  на стр.160 да ураде задатке од  1 до 6.

19 час.Хемијске реакције (утв)-да  из  уџбеника  на  стр.160-161 ураде задатке од 7 до 12.

 

-ученици  прат е преко РТС3 и интернета

-решења  шаљу  путем  мејла,

ХEMИЈА-ЈУН

ПЛАН   РАДА  ЗА  ПЕРИОД  2.6.-4.6.2020      СЕДМИ  РАЗРЕД

20час.Хемијске реакције и израчунавање(утв)- ученици требају  из  уџбеника  на стр.161 да ураде задатке  13,15 и 16.

21 час.Хемијске  реакције и израчунавање (сист)-да  из  уџбеника  на  стр.161 ураде задатке 17 и 18,и на стр162 задатак 19.

 

-ученици  прат е преко РТС3 и интернета

-решења  шаљу  путем  меј

ОСМИ РАЗРЕД

12час-Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на  стр.191-193 и одговори на питања на стр.193.

13час– Витамини(утв)-да из уџбеника на стр.194 препише у свеску важно је знати о:витаминима.

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету

-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука

14. Час: Загађивачи ваздуха,воде и земљишта(обр)-да из уџбеника прочита на  стр.204-207 и одговори на питања на стр.207

15. Час: Загађивачи ваздуха,вое и земљишта(утв)-да из уџбеника на стр.208 препише у свеску важно је знати о:загађивачима ваздуха,воде и земљишта

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету

-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука

16. Час: Мере за заштиту животне средине(обр)-да из уџбеника прочита на  стр.209-211 и одговори на питања на стр.211.

17. Час: Мере за заштиту животне средине(утв)-да из уџбеника на стр.211 препише у свеску важно је знати о:мерама за заштиту животне средине.

-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету

-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука

18. час: Хемија животне средине(утв)-ученици требају да ураде из уџбеника  н а стр.212  задатке 2,7 и 8.

19. час: Систематизација градива за осми разред(сист)-ученици да из уџбеника ураде  на стр.35 зад. 4,на стр.61 зад.3,на стр.97 зад.3,на стр.134 зад.7,на стр.163 зад.2,на стр.197 зад.6

-ученици прате преко РТС3 и на интернету

-решења шаљу на мејл

ИОП

12час-Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.191-193 и одговори на питање:Шта су витамини ?

13.час – Витамини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.191-193 и одговори на питање:Који витамини су растворљиви у  води,а који су растворљиви у мастима?

-У ком  воћу има највише витамина C?

-ученик решења шаље преко viber групе и sms порука

14. Час: Загађивач ваздуха,воде и земљишта(обр)-да из уџбеника прочита на стр.204-207 и одговори на питање:Шта је животна средина ?Који фактори утичу на животну средину?

Да наведе називе,изворе и начин деловања најважнијих загађивача воде.

-решење шаље преко VIBER групе и преко sms порука

15. Час: Мере за заштиту животне средине(обр)-да из уџбеника прочита на стр.209-211 и одговори на питање:На који се начин може смањити количина угљен-диоксида у ваздуху?

16. Час: Мере за заштиту животне средине(утв)-да из уџбеника прочита на стр.209-211 и одговори на питање:Чему служе филтери који се постављају на димњаке већих фабрика?

-уч еник решења шаље преко viber групе и sms порука

18 час.-Хемија животне средине(утв)-ученик треба да одговори на питање:Шта је животна средина?

19 час-Систематизација градива за осми разред(сист)-д а одговори на питања:1.У  ком агрегатном стању  се налази водоник,кисеоник,сумпор.2.Које боје су гвожђе,бакар,злато.3.Какав  укус  имају соли.4.Наведи витамине растворљиве у води и растворљиве у мастима..