Хемија април
СЕДМИ РАЗРЕД
4. час – Процентни састав раствора(утврђивање)
Након читања из уџбеника о растворима да ураде задатке нс стр. 139 од 17 до 21 задатка и да одговоре пошаљу наставници путем СМС-а
5. час – Вода (обрада)
Након читања о води из уџбеника да прочитају на стр.137 до 135 и одговоре на питања на стр.137 и да одговоре пошаљу наставници путем СМС-а и да погледају на youtube link
6час. Вода(утв)-да ураде из збирке на стр. 82-83 задатке од 1 до 10
7час-Раствори(утв)-да из уџбеника на стр.140 препишу у свеску:Хомогене смеше-раствори
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
8.час -Хемијске реакције-анализа и синтеза(обр)-из уџбеника да прочита на стр.142-144и одговори на питања на стр.144.
9час– Хемијске реакције-анализа и синтеза(утв)-да из уџбеника на стр.145 препише у свеску важно је знати о:хемијским реакцијама,реакцијама анализе и синтезе,и уради 1 и 2 задатак из уџбеника на стр.160
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
10. Час: Хемијске реакције-Закон о одржању масе(обр)-из уџбеника прочитајте на стр.146-148.Обрате пажњу на дефиницију закона о одржању масе. Одговорите на сва питања стр.150. На youtube одгледајте линк Можете погледати и линк
11. Час: Хемијске реакције-Закон о одржању масе(утв)-да из уџбеника на стр.150 препише у свеску важно је знати о:хемијским једначинама и закону о одржању масе.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
ОСМИ РАЗРЕД
4.час – Масти и уља (обрада)
Ученици да прочитају из уџбеника на стр. 168 до 173 стране и да одговоре на питања на стр. 173 и да одговоре пошаљу наставници путем СМС-а
5.час – Масти и уља (утврђивање)
На стр. 174 садржај преписати у свесци
ПЛАН РАДА ЗА ПЕРИОД 28.04.2020.-30.04.2020.
6час-Угљени хидрати(обр)-ученици да прочитају из уџбеника на стр.175-177 и одговоре на питања на стр.177.
7час-Моносахариди-структура и својства(обр)-ученици да прочитају из убеника на стр.179-180 и одговоре на питања на стр.181.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету.
-решења шаљу преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука
8час-Дисахар иди и полисахариди-структура и својства(обр)-да из уџбеника прочита на стр.182-185 и одговори на питања на стр.186.
9час– Угљени хидрати(утв)-да из уџбеника на стр.178 препише у свеску важно је знати о:угљеним хидратима.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету
-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука
10. Час: Аминокиселине и протеини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.187-189 и одговори на питања на стр.На youtube oдгледајте линк
11. Час: Аминокиселине и протеини(утв)-да из уџбеника на стр.190 препише у свеску важно је знати о:аминокиселинама и протеинима.
-ученици прате преко РТС3 програма и на интернету
-решење шаљу преко VIBER групе и преко sms порука
ИОП
6час-Угљени хидрати(обр)-ученик треба да прочита из уџбеника на стр.175-177 и одговори на питања:1.Шт а су угљени хидрати?
2.Како се деле угљени хидрати?
3.Да ли се шећер раствара у води?
7.час-Да препише у свеску о моносахаридима,стр.176
-ученик решења шаље преко VIBER групе са разредним старешином и преко sms порука.
8час-Дисахариди(обр)-да из уџбеника прочита на стр.183 и одговори на питање:У ком пр оизводу се налази лактоза?
9.час – Полисахариди-да из уџбеника прочита на стр.185 и одговори на питање:Где се целулоза налази у природи?
-уч еник решења шаље преко viber групе и sms порука
10. Час: Полисахариди(обр)-да из уџбеника прочита на стр.184 и одговори на питање:Где у биљкама има највише ск роба?
9.Аминокиселине и протеини(обр)-да из уџбеника прочита на стр.187-189 и одговори на питање:Шта су есенцијалне аминокиселине?
-уч еник решења шаље преко viber групе и sms порука