Музичка култура мај

Музичка култура мај

ПЕТИ РАЗРЕД

Задатак бр. 9.  Погледати мјузикл, јавити у вибер групи када погледате, а када сви одгледају, заказаћемо дискусију на групи о мјузиклу. Кликните на линк да би  прегледали видео материјал који припремљен за вас.

ЗАДАТАК БР. 10 – ПЕТИ РАЗРЕД

(ВИШЕГЛАСНО ПЕВАЊЕ)

Одговори на следећа питања:

  1. Шта је једногласно, а шта двогласно певање?
  2. Да ли си чуо/ла за трогласно и четворогласно певање?
  3. Какво певање је заступљено у Мокрањчевим Руковетима?
  4. Шта је потребно урадити пре него почнемо да певамо?
  5. Шта су то гласне жице (гласнице)?
  6. По чему се разликује певачко дисање од обичног дисања?
  7. Наброј три примера вежбања певачког дисања.
  8. Шта су то вокализе, чему служе и зашто носе овакав назив?
  9. У линијском систему напиши три вокализе.
  10. На страни 151 у уџбенику се налази трогласна дечија композиција ”Ми смо деца весела” композитора Владимира Ђорђевића. Препиши песму у нотној свесци, али тако да водиш рачуна о потписивању нота (одређену ноту написати тачно испод одређене ноте).

РАДОВЕ ПРЕДАТИ НАЈКАСНИЈЕ ДО ПЕТКА 22.05. ДО 19 ЧАСОВА.

ШЕСТИ РАЗРЕД

Задатак бр. 6. Погледати мјузикл, јавити у вибер групи када погледате, а када сви одгледају, заказаћемо дискусију на групи о мјузиклу. Кликните на линк да би  прегледали видео материјал који припремљен за вас.

ЗАДАТАК БР. 7 – ШЕСТИ РАЗРЕД

(ДОМАЋИ И СТРАНИ КОМПОЗИТОРИ)

Одабери два омиљена домаћа и два омиљена страна композитора из уџбеника. Осим што ћете прочитати све о њима из уцбеника, треба да истражујете и на интернету или некој другој доступној литератури (енциклопедије).

Написати рад есејског типа о сваком композитору понаособ или урадити PowerPoint презентацију у 5-10 слајдова.

РАДОВЕ ПРЕДАТИ НАЈКАСНИЈЕ ДО ПЕТКА 22.05. ДО 19 ЧАСОВА.

СЕДМИ РАЗРЕД

Задатак бр. 6. Погледати мјузикл, јавити у вибер групи када погледате, а када сви одгледају, заказаћемо дискусију на групи о мјузиклу. Кликните на линк да би  прегледали видео материјал који припремљен за вас.

ЗАДАТАК БР.7 – СЕДМИ РАЗРЕД

(МУЗИКА У СРБИЈИ ДО 18. ВЕКА)

На горе наведену тему написати есеј (састав) или направити PowerPoint презентацију од 5-10 слајдова.

РАДОВЕ ПРЕДАТИ НАЈКАСНИЈЕ ДО ПЕТКА 22.05. ДО 19 ЧАСОВА.

ОСМИ РАЗРЕД

Задатак бр. 6. Задатак бр. 6. Погледати мјузикл, јавити у вибер групи када погледате, а када сви одгледају, заказаћемо дискусију на групи о мјузиклу. Кликните на линк да би  прегледали видео материјал који припремљен за вас.

ЗАДАТАК БР.7 – ОСМИ РАЗРЕД

(ЕЛЕМЕНТИ МУЗИЧКЕ ПИСМЕНОСТИ)

Одговори на следећа питања:

  1. Шта су то лествице, какве лествице постоје и које смо до сада научили у Основној школи?
  2. Како настају молске лествице?
  3. Колико врста молских лествица постоји?
  4. Која је разлика између природних и хармонских молских лествица?
  5. Шта су то степен, полустепен и ступањ?
  6. Где се налазе полустепенови у дурским лествицама?
  7. Где се налазе полустепенови у природним, а где у хармонским молским лествицама?
  8. Шта су то главни ступњеви?
  9. Који су главни ступњеви у дурским лествицама?
  10. Шта је то тетрахорд?
  11. Шта је то трозвук?
  12. Шта значи тачка поред ноте и тачка испод или изнад ноте?
  13. Колико врста музичких лукова постоји?
  14. Шта је темпо, а шта динамика?
  15. Шта је крешендо, а шта декрешендо?
  16. Напиши које врсте нотних пауза познајеш.
  17. Шта је то музичка корона?
  18. Шта је триола?
  19. Шта је синкопа?
  20. Шта су повисилице (наброј их), а шта снизилице (наброј их)?

РАДОВЕ ПРЕДАТИ НАЈКАСНИЈЕ ДО СУБОТЕ 23.05. ДО 19 ЧАСОВА.