Музичка култура март

Музичка култура март

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ( НЕДЕЉНИ ) ЗА V, VI , VII, VIII разред

Оператини план ( НЕДЕЉНИ ) ЗА V, VI , VII, VIII разред можете преузети кликом на линк

Драги моји ђаци,

Претпостављам да сте сада, као и ја, потпуно збуњени, да вам је мало тешко, да мислите да нећете моћи све да испратите. Обзиром да вас потпуно разумем, у овој недељи, док се мало сви не привикнемо, добићете лагане задатке које ћете моћи врло брзо да урадите. Покушаћу колико год је могуће да вам олакшам, али вас такође молим да редовно испуњавате своје обавезе. Све ће ово проћи и поново ћемо се сви вратити у школе (сада видите колико је лепше у школи).

Такође, сигурна сам да вас највише интересује како ћете бити оцењени. За сваки урађени задатак добићете оцену, средња оцена ће бити закључена. До сада сте већ упознати на који начин ћемо комуницирати, тако да се нећу понављати.

Желим вам пуно успеха у учењу овако на даљину, немој да се секирате, све ће бити добро…

Ваша наставница музичког

Марија Цветковић

НАСТАВНИЦА МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ

 

Драги моји ђаци (ОБАВЕШТЕЊЕ ПОСТАВЉЕНО 19.03.2020. прочитати),

 

Пошто последњи задати задатак за ову недељу треба да се достави до сутра (петак 20.3.2020.) до 19 часова на моју email адресу, већ око 20 часова ћу истаћи списак ученика који се нису одазвали овом нашем заједничком, мукотрпном раду да ову школску годину приведемо крају, замолила бих вас да некако контактирате, помогнете да се и остали другари из ваших одељења јаве и ураде задатке који су потребни да бих вас могла оценити и на крају закључити оцену.

Деца која се нису јавила у предвиђеном року остаће неоцењена, зато вас и молим да помогнете. Дакле, сваког петка у 20 часова ћу постављати списак ових ученика на сајту школе. Ти ученици би требали онда најкасније суботом до 19 часова да доставе све своје заостале задатке. Сваке недеље наставник доставља школи извештај колико ученика је учествовало у настави на даљину, па зато је потребно све ово.

Пошто знам да сте пре свега добри људи и другари, помоћићете…

 

СРДАЧАН ПОЗДРАВ

Наставница  

ПЕТИ РАЗРЕД

ЗАДАТАК БР.1 – ПЕТИ РАЗРЕД

 

Драги моји ђаци,

Пред вама је први задатак из музичке културе и веома је једноставан. Прво што треба да урадите то је да уђете на You tubeОбавеза вам је да пажљиво послушате две композиције. Најпре ћете куцати (латиницом) у претраживачу Беджих Сметана: ”Влтава”, а када послушате ову композицију укуцаћете (латиницом) Стеван Стојановић Мокрањац: Друга руковет.

Када послушате обе композиције написаћете краћи рад, есејског типа (као мали састав), где ћете објаснити разлике међу овим композицијама, али тако да сву пажњу приликом слушања и писања рада усмерите на то који састави изводе ову композицију. Као смернице за лакше писање рада следе питања на која треба постојати одговор у вашим радовима.

  1. Који састав изводи прву композицију (симфонијски, народни или дечији оркестар)?
  2. Који се инструменти највише истичу у првој композицији?
  3. Који састав изводи другу композицију (мушки, женски, мешовити или дечији хор)?
  4. Који гласови су укључени за извођење друге композиције (сопран, алт, тенор, баритон, бас, први глас, други глас, трећи глас)?
  5. Која композиција је пример инструметалне музике, а која вокалне?
  6. Која вам се композиција више свиђа и зашто?

НАЧИН ОЦЕЊИВАЊА: Задатак можете да откуцате и пошаљете на моју email адресу, или да напишете рад у свесци, сликате и поново пошаљете на адресу коју имате на сајту наше школе. Сви радови који имају одговоре на свих 6 или 5 питања добијају петицу, за одговорена 4 питања – четворку, 3 – тројку, а за одговорена 2 питања – двојку.

Радове, као што рекох, шаљете на моју email адресу коју имате на сајту најкасније до сутра до 19 часова, АЛИ ОБАВЕЗНО НАПИШИТЕ СВОЈЕ ИМЕ. Оцене које сте добили биће вам приказане такође на мом email-у до следеће среде. У петак ћете добити и други задатак, тако да ћете у следећу среду имати две оцене.

СВЕ ВАС ЉУБИМ И ПОЗДРАВЉАМ!

ЗАДАТАК БР.2 – ПЕТИ РАЗРЕД 

Драги моји ђаци,

Пошто два пута недељно имамо музичку културу, ево и другог задатка.

Сада је у питању нова тема, пребацујемо се на инструменте УДАРАЉКЕ у симфонијском оркестру. Лекцију ћете наћи у својим уџбеницима на странама 96, 97, 98, 99, 100 и 101. Има пуно слика, не брините, зато толико страна заузима у уџбенику.

Ваш задатак је да неколико пута (али неколико, барем три пута) прочитате лекцију, а онда одговорите на првих пет питања из уџбеника која се налазе на страни 102.

Толико за сада….

НАЧИН ОЦЕЊИВАЊА: У писаној или куцаној форми задатке шаљете на познати мој email најкасније до сутра до 19 часова. Петице добијају сви они који тачно одговоре на свих 5 питања, четворку за 4 и тако редом.

СВЕ ВАС СРДАЧНО ПОЗДРАВЉАМ!

ЗАДАТАК БР.3 – ПЕТИ РАЗРЕД

На сајту https://sites.google.com/site/svetinstrumenata/udaracki-instrumenti  ћете погледати садржај и упоредити своја знања стечена до сада о ударачким инструментима. На неким од наредних часова ћемо дискутовати о томе шта сте све пронашли на датом сајту. Можемо да разговарамо о садржају користећи електронску пошту што би свакако показало да сте активни и тиме значајно утицали на своју закључну оцену.

            ЗАДАТАК БР. 4 – ПЕТИ РАЗРЕД

Овај задатак је потпуна промена теме, са изучавања о инструментима пребацујемо се на музичку теорију – ПРЕТТАКТ И УЗМАХ. Оно што је потребно да урадите то је да пронађате лекцију  у уџбенику и одговорите на питања на страни 107. Радове ћете сликати и слати на мој email.

 И наравно, рок за завршетак радова је петак до 19 часова.

СРДАЧАН ПОЗДРАВ,

ВАША НАСТАВНИЦА

ШЕСТИ РАЗРЕД

ЗАДАТАК БР.1 – ШЕСТИ РАЗРЕД

Драги моји ђаци,

Пред вама је ваш први задатак из музичке културе. Задатак је врло једноставан. Прво што треба да урадите је да пажљиво прочитате текстове у вашим уџбеницима на странама бр. 76, 79, 80, 81 и 82. Након тога, потребно је да саставите питања (као да желите да направите тест). На питања која саставите не дајете одговоре.

А како бих ја то најбоље урадила? Прво бих прочитала задати текст. Затим бих мало разислила о свему што сам прочитала и почела поново да читам, али овог пута бих обичном оловком подвукла све што сматрам да је важно. За сваки случај, поново бих све прочитала да проверим да ли сам подвукла све што је важно. Када све ово урадим, кренула бих да састављам питања, али тако да од сваке подвучене реченице направим упитну. Када напишем сва питања, проверила бих да ли сам овим питањима ”покрила” целу лекцију.

И то је то. Нимало тешко…

НАЧИН ОЦЕЊИВАЊА: Задатак можете да откуцате и пошаљете на моју email адресу, или да напишете рад у свесци, сликате и поново пошаљете на адресу коју имате на сајту наше школе. За питања која ”покривају” целу лекцију добија се 5, за ¾ покривености се добија 4, за ½ покривености 3, за ¼ покривености се добија 2.

Радове, као што рекох, шаљете на моју email адресу коју имате на сајту најкасније до сутра до 19 часова, АЛИ ОБАВЕЗНО НАПИШИТЕ СВОЈЕ ИМЕ. Оцене које сте добили биће вам приказане такође на мом email-у до следеће среде.

ЉУБИМ ВАС И ПОЗДРАВЉАМ!

ЗАДАТАК Б. 2 – ШЕСТИ РАЗРЕД

Област којом се бавимо у другој недељи учења на даљину је МУЗИЧКА ТЕОРИЈА – ЛЕСТВИЦЕ. Потребно је, пре свега, обновити лекцију о лествицама коју смо учили у петом разреду, а онда да у својим свескама напишете све лествице које смо до сада научили (C – dur, G – dur, a – moll и F – dur). Када то урадите, у својим уџбеницима пронађите лекцију о d – moll лествгици, лествицу преписати у свесци, а онда одговорити на питања на страни 99.

Рок за завршетак овог рада је среда до 19 часова.

СРДАЧАН ПОЗДРАВ,

ВАША НАСТАВНИЦА

СЕДМИ РАЗРЕД

ЗАДАТАК БР.1 – СЕДМИ РАЗРЕД

 

Драги моји ђаци,

Пред вам је први задатак из музичке културе и сходно томе пошто је први, веома је лак и сви га могу урадити. Најбитиније је да сви овај задатак радите у својим свескама, не куцате у својим рачунарима.

Дакле, у својим уџбеницима имате лекцију о ударачким инструментима. Лекција се налази на странама 68, 69, 70, 71 и 72. Не брините, број страна не говори о опширности лекција. Има пуно слика, а текста не баш пуно. Ваш задатак је следећи:

  1. Пажљиво прочитајте лекцију барем два пута
  2. Добро проучите и сагледајте све слике свих ударачких инструмената.
  3. Све инструменте ћете нацртати у својим свескама
  4. Уз помоћ стрелица на свакој слици обележите најважније делове инструмената (делове инструмената назовите најприближнијим називом – својим речимa)
  5. На раду ОБАВЕЗНО напишете своје име и сликате

НАЧИН ОЦЕЊИВАЊА: Усликане радове шаљите на моју email адресу коју имате на сајту наше школе. Петице добијају сви они који су урадили 9, 10 и 11 инструмената (увек урадите све инструменте јер не знате да ли сте и колико добро обележили делове), за 7 и 8 инструмената добија се четворка, за 5 и 6 – тројка, за 3 и 4 – двојка. Радове морате да пошаљете најкасније до сутра у 19 часова, АЛИ ОБАВЕЗНО НАПИШИТЕ СВОЈЕ ИМЕ . Оцене које сте добили биће вам приказане такође на мом email-у до следеће среде.

ЉУБИМ ВАС И ПОЗДРАВЉАМ!

ЗАДАТАК БР.2 – СЕДМИ РАЗРЕД

На сајту https://sites.google.com/site/svetinstrumenata/udaracki-instrumenti  ћете погледати садржај и упоредити своја знања стечена до сада о ударачким инструментима. На неким од наредних часова ћемо дискутовати о томе шта сте све пронашли на датом сајту. Можемо да разговарамо о садржају користећи електронску пошту што би свакако показало да сте активни и тиме значајно утицали на своју закључну оцену.

СРДАЧАН ПОЗДРАВ,

ВАША НАСТАВНИЦА

ЗАДАТАК БР.1 – ОСМИ РАЗРЕД

 Драги моји ђаци,

Пред вама је ваш први задатак из музичке културе. Задатак је врло једноставан. Прво што треба да урадите је да пажљиво прочитате текстове у вашим уџбеницима о БАЛЕТУ на странама бр. 86, 87, 88 и 89. Након тога, потребно је да саставите питања (као да желите да направите тест). На питања која саставите не дајете одговоре.

А како бих ја то најбоље урадила? Прво бих прочитала задати текст. Затим бих мало разислила о свему што сам прочитала и почела поново да читам, али овог пута бих обичном оловком подвукла све што сматрам да је важно. За сваки случај, поново бих све прочитала да проверим да ли сам подвукла све што је важно. Када све ово урадим, кренула бих да састављам питања, али тако да од сваке подвучене реченице направим упитну. Када напишем сва питања, проверила бих да ли сам овим питањима ”покрила” целу лекцију.

И то је то. Нимало тешко…

НАЧИН ОЦЕЊИВАЊА: Задатак можете да откуцате и пошаљете на моју email адресу muzika.drazevac@gmail.com, или да напишете рад у свесци, сликате и поново пошаљете на адресу. За питања која ”покривају” целу лекцију добија се 5, за ¾ покривености се добија 4, за ½ покривености 3, за ¼ покривености се добија 2.

Радове шаљете најкасније до сутра до 19 часова, АЛИ ОБАВЕЗНО НАПИШИТЕ СВОЈЕ ИМЕ. Оцене које сте добили биће вам приказане у виду списка на сајту школе.

ЉУБИМ ВАС И ПОЗДРАВЉАМ!

ЗАДАТАК БР. 2 – ОСМИ РАЗРЕД

Задатак за ову недељу биће да свако од вас погледа на You tube по једну оперету, мјузикл и балет. Када погледате, требало би да дискутујемо о томе преко електронске поште или вибер групе. За овај задатак се не добија оцена, али се свакако ваша активност у овој дискусији рачуна у закључну оцену. Бележићу +  свакоме ко се укључи, али и – онима који то не раде.

Пазите да не помешате оперу и оперету. Оперете је краћи облик опере и увек је комичног карактера.

СРДАЧАН ПОЗДРАВ,

ВАША НАСТАВНИЦА

ЗАДАТАК БР. 1  – ИОП 2 (Т.Р.)

Задатак који је пред тобом је врло једноставан. Потребно је да уђеш на сајт кликни на линк:  Добро погледај шта све ту има, а онда треба да наведеш имена најпознатијих светских балерина. Имена ћеш написати у својој свесци, сликаћеш и послати на моју имејл адресу: muzika.drazevac@gmail.com

СРДАЧАН ПОЗДРАВ,

ТВОЈА НАСТАВНИЦА