7. разред

1. ЧАС

Крвава Бајка” – Десанка Максимовић

Читанка 150. страна

Активност: Прочитати песму, а затим преписати и научити нова два термина ЕЛЕГИЈА и ОКСИМОРОН (Читанка 152. страна)

* 95% ученика је послало доказ о урађеном домаћем задатку

2.ЧАС

Епске народне песме о хајдуцима

Читанка 155. страна

Активност: Прочитати песме и преписати мали ђачки подсетник (Читанка 157. страна)

* Будите слободни да све недоумице и питања која бисте ми поставили, посаљете на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com

3.ЧАС

Народна песма Мали Радојица

Читанка 159. страна

Активност: Прочитати песму, а затим се подсетити шта означавају стилске фигуре словенска антитеза и хипербола, па их подвући у нашој песми.

Мали ђачки подсетник стилских фигура се налази у вашим Читанкама на 100. страници. Искористите то!

* Будите слободни да све недоумице и питања која бисте ми поставили, посаљете на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com

4. ЧАС

Роман Хајдук Станко”, Јанко Веселиновић

Читанка 162. страна

Активност: Прочитати одломак из романа, а затим у својим свескама записати наслов дела,име аутора,па преписати белешке о аутору и одељак учимо нешто ново,

па фотографисати те странице свеске и послати наставници на увид.

 

* Будите слободни да све недоумице и питања која бисте ми поставили, посаљете на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com


8. разред

1. ЧАС 17.03.2020.

Писмено изражавање на једну од четири понуђене теме.

Родољубље у поезији Ђуре Јакшића и Оскара Давича

Једно романтично вече

Мирис пролећа

Слога кућу гради

 Активност: Написати есеј и послати га наставници мејлом или неким другим договореним начином

* већина вас је послала свој рад, он ће бити прегледан, оцењен и добићете повратну информацију у наредних седам дана мејлом.

* молим преостала четири ученика који нису послали радове да то ураде у најкраћем року.

2. ЧАС 18.03.2020.

Условне и допусне реченице

(Граматика 100-103. стране)

Активност: прочитати, научити и записати основне информације о обрађеним реченицама као што смо то  радили до сада на часовима.

3. ЧАС 19.03.2020.

Намерне и поредбене реченице

(Граматика 100-103. стране)

Активност: прочитати, научити и записати основне информације о обрађеним реченицама као што смо то радили до сада на часовима.

 * Децо,знам да вам је тешко да сами радите, у граматикама је понекад мало конфузно, али ви се, као и до сада на часовима, базирајте на три ствари- пример, обележја и службу у реченици.

Јучерашње реченице су биле на страницама 96-99. стр.

* Будите слободни да све недоумице и питања која бисте ми поставили, пошаљете на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com

4. ЧАС 20.03.2020.

Последичне реченице и употреда истих везника у у различитим зависним реченицама

(Граматика 104-107. стране)

Активност: прочитати, научити и записати основне информације о обрађеним реченицама, а затим преписати у свеску табелу са 107.стране, фотографисати и послати наставници на мејл.

* Будите слободни да све недоумице и питања која бисте ми поставили, пошаљете на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com