7. разред
1. ЧАС
“Крвава
Бајка” – Десанка Максимовић
Читанка 150. страна
Активност: Прочитати
песму, а затим преписати
и научити
нова два
термина
ЕЛЕГИЈА и
ОКСИМОРОН (Читанка 152. страна)
* 95% ученика
је послало
доказ о урађеном домаћем задатку
2.ЧАС
Епске народне
песме о хајдуцима
Читанка 155. страна
Активност: Прочитати
песме и преписати мали ђачки подсетник (Читанка 157. страна)
* Будите
слободни
да све
недоумице
и питања која бисте
ми поставили,
посаљете
на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com
3.ЧАС
Народна песма ” Мали Радојица”
Читанка 159. страна
Активност: Прочитати
песму, а затим се
подсетити
шта означавају
стилске фигуре словенска
антитеза и хипербола,
па их
подвући
у нашој песми.
Мали ђачки
подсетник
стилских
фигура се налази у вашим Читанкама
на 100. страници.
Искористите
то!
* Будите
слободни
да све
недоумице
и питања која бисте
ми поставили,
посаљете
на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com
4. ЧАС
Роман ” Хајдук
Станко”, Јанко Веселиновић
Читанка 162. страна
Активност: Прочитати
одломак из романа,
а затим у својим свескама записати наслов дела,име
аутора,па
преписати белешке
о аутору и
одељак учимо нешто ново,
па фотографисати
те странице
свеске и послати наставници
на увид.
* Будите
слободни
да све
недоумице
и питања која бисте
ми поставили,
посаљете
на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com
8. разред
1. ЧАС 17.03.2020.
Писмено изражавање
на једну
од четири
понуђене
теме.
– Родољубље
у поезији
Ђуре Јакшића
и Оскара Давича
– Једно
романтично
вече
– Мирис
пролећа
– Слога
кућу гради
Активност:
Написати
есеј и послати га наставници
мејлом или неким
другим договореним
начином
* већина
вас је
послала свој рад,
он ће
бити прегледан,
оцењен и добићете повратну информацију
у наредних
седам дана мејлом.
* молим
преостала
четири ученика који нису
послали радове да то ураде у најкраћем
року.
2. ЧАС 18.03.2020.
Условне и допусне
реченице
(Граматика
100-103. стране)
Активност: прочитати,
научити
и записати
основне информације
о обрађеним
реченицама
као што
смо то радили до сада
на часовима.
3. ЧАС 19.03.2020.
Намерне и поредбене
реченице
(Граматика
100-103. стране)
Активност: прочитати,
научити
и записати
основне информације
о обрађеним
реченицама
као што
смо то
радили до сада
на часовима.
* Децо,знам
да вам
је тешко
да сами
радите, у граматикама
је понекад
мало конфузно,
али ви
се, као
и до сада
на часовима,
базирајте
на три
ствари- пример, обележја
и службу
у реченици.
Јучерашње реченице
су биле
на страницама
96-99. стр.
* Будите
слободни
да све
недоумице
и питања која бисте
ми поставили,
пошаљете
на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com
4. ЧАС 20.03.2020.
Последичне реченице
и употреда
истих везника у у различитим
зависним
реченицама
(Граматика
104-107. стране)
Активност: прочитати,
научити
и записати
основне информације
о обрађеним
реченицама,
а затим преписати
у свеску табелу са
107.стране, фотографисати
и послати
наставници
на мејл.
* Будите
слободни
да све
недоумице
и питања која бисте
ми поставили,
пошаљете
на мejл jovanovic.jelena.j@gmail.com