23.3.2020.
5.r.
1. Imenske
reči i nepromenljive reči -utvrđivanje
Podsetite
se osobina imenskih reči i uradite
sledeće zadatke
http://osdrazevac.edu.rs/wp-content/uploads/2020/03/IMG_20200322_180922167.jpg
5.r.
24.i 25.3.2020.
Pročitati u Čitanci tekst "Mostovi", Iva Andrića, a zatim odgovori na sledeća
pitanja. ( uraditi
do cetvrtka)
http://osdrazevac.edu.rs/wp-content/uploads/2020/03/IMG_20200323_162908175-e1585012758737.jpg
5.разред
26.3.2020.
" Чича
Јордан", Стеван Сремац, обрада
27.3.2020.
" Чича
Јордан ", Стван Сремац , утврђивање
Прочитајте
у читанкама
одломак из приповетке " Чича Јордан",
а затим одговорите
на следећа
питања:
Ко је чича Јордан?
Чиме се
бавио?
Зашто су њега често
звали за рад?
Подвуците у тексту
изразе којима су представљене
његове карактерне
особине.
Ко је Чича Јордана
изузетно
волео?
Како се деца забављају
у јесен?
Како се чича Јордан
понашао према деци?
Ко је допао шака
чича Јордану?
Зашто се чича Јордан
сажалио на њега?
Да ли се деца
плаше чича Јордана?
Ко је приповедач?
У ком
лицу је
исприповедано?
Какав је
говор јунака? Да ли се разликује
од говора
приповедача?
урадити до недеље увече (
29.3.2020)
23 3.2020.6.r
1. Pisanje
sastava " Podvig moje družine"
S obzirom
da ste čitali delove romana "Orlovi rano lete",
zadatak vam je da napišete sastav o vašoj družini, o nekom vašem interesantnom
događaju.
6.r.
24.3.2020.
"Pisanje
zamenice VAŠ velikim početnim slovom"
Pročitajte
lekciju u Gramatici na 159.str.i uočite pravila pisanja zamenice Vaš, a zatim uradite zadatke
na str.160.
25.3.2020.
" Предикатска
и комуникативна
реченица",
обрада
Пратите садржај у Граматици , 192-196. стр.
27.3.2020.
" Предикатска
и комуникативна
реченица
", утврђивање
Урадити задатке у Граматици,
стр.196
Преписати у свеску
КОМУНИКАТИВНА
И
ПРЕДИКАТСКА
РЕЧЕНИЦА
Комуникативна реченица
је целовита
завршена
мисао којом се
исказује
нека порука.
Почиње великим словом и завршава се тачком.
МИЛИЦА
УЧИ
БИОЛОГИЈУ. - једна комуникативна
реченица
Предикатска реченица
се формира
помоћу предиката.
Милица учи
биологију
јер има
контролни
задатак.
С обзиром
да се
у овој реченици налазе два предиката
( учи и
има), имамо
две предикатске
реченице.
Милица учи
билогију 1 / јер
има контролни
задатак.2 /
У претходном
случају имамо две
предикатске
реченице
које чине
једну комуникативну.
Број предикатских
реченица
зависи од броја
предиката.